Questo blog vuole coniugare geekdom e advertising, per proporre una visione diversa di entrambi.
Il suo ideatore è Paolo Guglielmoni: filosofo teoreta, studioso di estetica e musicologia, autore e traduttore per Bompiani, cultore e praticante avanzato di yoga, clarinettista, appassionato di mondi virtuali e culture alternative, runner, geek senza ritorno, direttore creativo in Leo Burnett, papà e marito nel resto del pianeta. È l’unico creativo italiano incluso nella collezione permanente di arte pubblicitaria del Louvre. Oltre al Padreterno, crede nell’eclettismo e nella sintesi.
Good day Paolo
I attended a ipad conference with you last week in Brescia where you showed a video about addiction to video games. We would like to use it for our philosophy club. Do you know where I could find a copy of it?
Thank you,
Sean
Philsophy club? I want to be invited!
You can find it on TED website running a search about the keyword Videogames.
Hi there, if you remember I contacted you through twitter telling you that I was interested in your idea of the artichoke and that it was discussed in my philosophy of technology class…
Anyways, I remember you replied but I didn’t have the time to reply back to you…now I want to contact you to exchange information can you follow me back or give me your email plz, if you don’t mind? because I want to discuss with you the ideas that you talked about….:)
Nida